Historia demokracji to historia rywalizacji politycznej, która z czasem przybrała najbardziej wyrafinowane i profesjonalne formy. Przykładem takich działań są opisane w książce kampanie wyborcze 2005 roku w Polsce – parlamentarna i prezydencka. Czytelnik ma okazję poznać interesujące mechanizmy walki wyborczej i zrozumieć naturę telewizyjnych przekazów informacyjnych w kampanii. Lektura skłania do refleksji m.in. nad tym, jak się wygrywa kampanie wyborcze, czy telewizyjny obraz kampanii przystaje do rzeczywistości, – do jakiego stopnia nasze decyzje wyborcze mają racjonalne podstawy.
Księgarnia
Wojna na wrażenia, strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce
ISBN: 978-83-7059-813-6Rok wydania: 2007Autor: Mariusz Kolczyński, Marek Mazur
Kategoria: Prawo i politykacena: 5,00 zł (z VAT)
Wydanie | pierwsze |
---|---|
Rodzaj publikacji | książka |
Format | A5 |
Liczba stron | 244 |
Oprawa | miękka |