Księgarnia

Wojna na wrażenia, strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce

ISBN: 978-83-7059-813-6
Rok wydania: 2007
Autor: Mariusz Kolczyński, Marek Mazur

Kategoria: Prawo i polityka

cena: 5,00  (z VAT)

Historia demokracji to historia rywalizacji politycznej, która z czasem przybrała najbardziej wyrafinowane i profesjonalne formy. Przykładem takich działań są opisane w książce kampanie wyborcze 2005 roku w Polsce – parlamentarna i prezydencka. Czytelnik ma okazję poznać interesujące mechanizmy walki wyborczej i zrozumieć naturę telewizyjnych przekazów informacyjnych w kampanii. Lektura skłania do refleksji m.in. nad tym, jak się wygrywa kampanie wyborcze, czy telewizyjny obraz kampanii przystaje do rzeczywistości, – do jakiego stopnia nasze decyzje wyborcze mają racjonalne podstawy.

Wydanie pierwsze
Rodzaj publikacji książka
Format A5
Liczba stron 244
Oprawa miękka